Ασε καλύτερα

Παρασκευή, Ιουλίου 08, 2005

Ξεκινάμε...

Καλωσήρθατε - καλωσήρθα! Το blogspot.com είναι μάλλον το σημείο συνάντησης - συνύπαρξης (ναι mr Καπλάνι, συνυπάρχουμε αν και με προβλήματα...) των πιο αξιόλογων Ελλήνων bloggers οπότε δε θα μπορούσε να λήψει ο Μήτσος!

Ημερολόγια τα blogs; Καλά, μη βαράτε, ότι πείτε 'σεις...

Τι θα είναι το "άσε καλύτερα"; Μια συλλογή από πράγματα και καταστάσεις που προσπαθούν να μας επιβληθούν "άνωθεν" χωρίς πολλές φορές να μας ρωτήσουν αν τα θέλουμε. Εδώ θα τα καταγράφω, θα καταγράφω επίσης συνδέσμους και πληροφοριακό υλικό για όλα αυτά, έτσι για να υπάρχουν.

Ημερολόγια δεν είπες πως είναι τα blogs Θανάση μου; Ε, κάνω κι εγώ λοιπόν το δικό μου. Μόνο που εγώ δεν έχω να γράψω για τις διακοπές μου ή για την απίστευτης χλιδής ζωή που κάνω (ξέρεις, είμαι πρώτος γκόμενος, πόρσε, κότερο, γυναίκες, κλαμπ, Χαλκιδική, Μύκονος κλπ) αλλά για πράγματα που ίσως για κάποιους να είναι σημαντικότερα.

Σας ευχαριστώ όλους για την επίσκεψη κι ελπίζω να βρείτε εδώ κάτι χρήσιμο.

Φιλικά,Μήτσος, ο καφετζής

Υ.Γ.: ο "καφενές" είναι site Θανάση μου, εδώ είπαμε, είναι το "προσωπικό μου ημερολόγιο"...

8 Comments:

  • Συγνώμη που έσβησα ένα σχόλιο επισκέπτη κι ένα δικό μου, έγινε μπέρδεμα με την κωδικοποίηση των χαρακτήρων και βγαίνανε "κινέζικα", μαθαίνω κι εγώ σιγά - σιγά...

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Ιουλίου 13, 2005 1:40 μ.μ.  

  • Ε τότε να το ξαναγράψω :)
    "Καλή αρχή, αν και δεν σε βλέπω να γράφεις τίποτα"

    Ναι, ναι, ξέρω...ετοιμάζεις κάτι που πιθανόν να μου αρέσει, να κάνω υπομονή...

    Κάπως έτσι δεν ήταν;

    By Blogger alex, at Ιουλίου 14, 2005 4:18 μ.μ.  

  • καλώς ήρθες στη μπλογκόσφαιρα ... ελπίζω να έχεις γερά νεύρα

    By Blogger newManifesto, at Ιουλίου 14, 2005 6:55 μ.μ.  

  • Alex ναι, κάτι τέτοιο ήταν και ζητώ 999 συγνώμη (εεε, χίλια είναι πολλά!!!), έπεσες κι έπεσα θύμα της άγνοιάς μου στα τεχνολογικά. Θα μάθω όμως, θα μάθω...

    New manifesto καλως σας βρήκα. Γερά νεύρα δε ξέρω, γερά δόντια όμως έχω και χτυπάω κάθε βράδυ τον Αγλέωρα...

    :-)

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Ιουλίου 14, 2005 6:59 μ.μ.  

  • Agaphte file/h blogger
    An endiaferese na me voithiseis
    na pragmatopoihsw ena kainourgio
    project pou exw upopsin mou gia
    tous blogger,parakalw perna apo thn
    selida mou.
    Tha xarw para polu an mou kaneis
    thn timh estw na rikseis mia matia
    ki'an s'endiaferei na kaneis mia mikrh dwrea gia na pragmatopoihsw to oneiro mou!

    meta timhs
    koita_me

    By Blogger koita_me, at Ιουλίου 14, 2005 7:50 μ.μ.  

  • Καλώς τον...
    Ορίστε, τί άλλο θες... Σε υποδέχτηκε κιόλας ο koita_me... (σιγά που θα σ' άφηνε θα μου πεις).
    Άντε με το καλό και σιδεροκέφαλος

    By Blogger Τυπος Νυχτερινος, at Ιουλίου 15, 2005 10:53 μ.μ.  

  • Τι θέλει όμως ο "κοίταμε"; Δεν αντελήφθειν...

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Ιουλίου 16, 2005 1:26 μ.μ.  

  • Μήτσο, ο κοιτα με έχει πολλά απωθημένα γιατί δεν τον παίζανε μικρό και θέλει να χαλάει τα παιχνίδια των άλλων. Αστον. Καλορίζικος. Εναν φραπέ παρακαλώ...

    By Blogger averel, at Ιουλίου 17, 2005 3:58 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home