Ασε καλύτερα

Δευτέρα, Οκτωβρίου 10, 2005

Ρε παιδιά, ΠΟΛΥ ΜΑΚΑΛΑΣ ο Αγησίλαος!!

Κούλα, πολύ κωλόπαιδο ο Κυριάκος!! Εντάξει, έχει μια μηχανή και πάει βόλτες, κάνει μια μικροαστική ζωή, παντρεύτηκε μικρός, τρώει ίσως ξύλο από τη γυναίκα και το αφεντικό του... ΕΓΩ ΤΙ ΦΤΑΙΩ;;; Θα μου πει κάποιος "μα εσύ ξεκίνησες τη διαφωνία"... και θα του απαντήσω "που να φανταζόμουν που θα εξελισσόταν σε πόλεμο νεύρων από ένα άτομο που τον έχει φάει η μαλακία";;;

Από τα 10 post στο ...προσωπικό του ημερολόγιο (τώρα τι σόι μαντράχαλος, οικογενειάρχης κλπ κρατά online ημερολόγιο είναι άλλη υπόθεση - θα κάνω τον ψυχολόγο μια άλλη φορά) τα μισά σχεδόν είναι για μένα, για τη φάτσα μου, πόσο μαλάκας είμαι κλπ κλπ. Ε-Λ-Ε-Ο-Σ!!

Υπάρχει λύση; Αν την ξέρει κανείς ας βοηθήσει...

Δείτε το τελευταίο απαύγασμα της τέχνης του Αγησίλαου εδώ:

http://nivaland.blogspot.com/2005/10/blog-post_10.html

*****

Αυτή είναι η φωτό που διάλεξε φανατικός και ένθερμος οπαδός του blog μου, για να προβάλει στο προφίλ του!!! Ά ρε μανάβη....γ** το γούστο σου ! Η επιλογή και μόνο της συγκεκριμένης φωτό, νομίζω τα λέει όλα!

Απο κάτω έχει τη φωτογραφία του προφίλ μου

*****

Εβαλε και τη φάτσα μου για να ...γελάσουν οι Αγησιλαο-αναγνώστες!! Ευλόγησον Γέροντα!! Αν είναι τόσο φανατικός οπαδός μου να του στείλω και καμιά φωτογραφία από κάποιο άλλο μέρος του σώματος, να τη βάλει κάτω από το μαξιλάρι του...

Μα τι Μαλάκας!!

6 Comments:

  • Zήτησες ονόματα και διευθύνσεις όσως σε φτύνουν καφετζή;
    Πάρε μία για δείγμα:
    Τόπος εγκλήματος:
    http://liakos.blogspot.com/2005/09/blog-post_28.html
    Γράφεις ένα άσχετο σχόλιο (μόνο και μόνο για να διαφημιστείς) και σου απαντάει κατάλληλα ο τύπος στο blog
    Μήτσος, ο καφετζής said...

    Πρέπει να είσαι οπαδός / φανατικός ακροατής των Kafrillion και των N - Carcade, ε;;; Σε κατάλαβα μπαγάσα...!!
    7:47 μμ
    Li@kos said...

    Γιατί έχω την εντύπωση ότι το comment του Μήτσου είναι σαν το κολατσιό ενός πιτσιρίκου? Ξέρετε, εκείνο που έδινε μικρός για να μην τον δείρω και να τον αφήνω να παίζει μαζί μου? Γιατί πιστεύω ότι αυτή η άδικη προσπάθεια για επικοινωνία είναι μια μορφή διαφήμισης, ώστε να πάει κόσμος στο site του, στο http://www.okafenes.gr ?

    Μάλλον γιατί είναι. Είναι το απύθμενο βάθος της ανθρώπινης βλακείας, όπου ο κάθε κουτοπόνηρος γυρίζει σε μερικά blog που έχουν κίνηση, και τοποθετεί το δικό του έκζεμα ηλιθιότητας, με σκοπό να γλύψει μερικά ψίχουλα προβολής…

    Σου αφήνω το comment σου, βάζω και την βασική σου σελίδα, με σκοπό να βρεθούν ακόμα μερικά πρόβατα για να την επισκεφθούν. Ίσως με αυτή μου την κίνηση θα καταφέρεις να συλλέξεις αρκετά χρήματα από τις διαφημίσεις, ώστε να αγοράσεις το ανοξείδωτο γεωτρύπανο για τον κώλο σου. Μέχρι τότε, μην μου το παίζεις παρθένα, ότι τάχα μου ενδιαφέρεσαι για κουβεντούλα. Τα μουσικά μου ακούσματα επεκτείνονται πέρα από ένα ράφι γεμάτο με τσόντες.
    Καλή σου μέρα και σκατά με φράουλες.
    ---------------------------
    To ευχαριστήθηκαααααα!

    By Anonymous Ανώνυμος, at Οκτωβρίου 10, 2005 9:45 μ.μ.  

  • Ευχαριστώ πολύ ανώνυμε Πιτσιρίκο, νά σαι καλά! Τίποτε άλλο ευχάριστο;;

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Οκτωβρίου 10, 2005 10:03 μ.μ.  

  • Το γλείφω γράφετε με "ει" εδώ κι Αιώνες! Από την εποχή του μεγάλου γλύπτη, του Φειδία!

    By Blogger macmanus, at Οκτωβρίου 11, 2005 3:44 π.μ.  

  • Έχω λιώσει στο γέλιο, λυπηθήτε με !
    Ά ρε μαναβάκο, ο Αλλάχ και οι άλλοι προφήτες να σου χαρίζουν χρόνια να συνεχίσεις τα καραγκιοζιλίκια σου για να γελάει το χειλάκι μας !
    (Πρέπει να τα έχεις παίξει τελείως για να αρχίσεις και τα κοσμητικά επίθετα!!!!)

    By Blogger xxx, at Οκτωβρίου 11, 2005 9:33 π.μ.  

  • Αγησίλαε:

    Αυτό, αν μη τι άλλο, αποδεικνύει και τον ανθρωπιστικό χαρακτήρα του blog μου: προσφέρει χαρά σε απελπισμένους οικογενειάρχες / υπαλλήλους που έχουν ανάγκη από μια νότα αισιοδοξίας στη ζωή τους (και δε ξέρουν πως αλλιώς να τη βρούνε).

    Macmanus:

    Προφανώς στα ΤΕΙ αγελαδοτροφίας - προβατοαρμεχτικής Λαμίας δε διδάσκουν γραμματική, τι ψάχνεις...

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Οκτωβρίου 11, 2005 1:28 μ.μ.  

  • Χαχαχααχα ρε μικρέ βιοπαλαιστή αν έπαιζα όλες τις νότες αισιοδοξίας και χαράς μου θα έβγαινε η 9η του Μπετόβεν !!!!
    Έλα τώρα επιτέλους παραδέξου πως έχεις τάση ομοφυλοφιλική και ψάχνεις τρόπους να με πλησιάσεις!

    By Blogger xxx, at Οκτωβρίου 11, 2005 2:35 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home