Ασε καλύτερα

Τρίτη, Οκτωβρίου 11, 2005

Ρε παιδιά, ΠΟΛΥ ΜΑΛΑΚΑΣ ο Μήτσος!!

Πολύ μαλάκας που άνοιξε παρτίδες με τον ψυχοπαθή του διπλανού blog. Βέβαια, όπως και κάθε μαλάκας, τά ‘θελε και τά ‘παθε. Αλλά Ε-Λ-Ε-Ο-Σ, ας με βοηθήσει κάποιος να απαλαγώ από την Κατίνα της ελληνικής blog-όσφαιρας!!

Δείτε το σκηνικό: ένας τυπάκος που λέει πως περνάει τόσο καλά στη ζωή του (δε θέλω να μπω σε προσωπικές του λεπτομέρειες, τα γράφει ο ίδιος στο blog του για την ευτυχισμένη οικογένεια που έχει, την πολύ καλή δουλειά με τα πάρα πολλά λεφτά, τις ονειρεμένες διακοπές κλπ) μα τόσο καλά που έχει την ανάγκη να τραβάει screen shots με τη φάτσα μου και το προφίλ μου στο blogger και να βάζει βελάκια για να εξηγήσει, ως νέος Φρόυδ, την ψυχοσύνθεσή μου για να διασκεδάζει τα βράδια!!




Θέλοντας να απαλαγώ μια και καλή από τον Αγησίλαο, για τα μάτια των υπόλοιπων και μόνο, θα δώσω μια και μοναδική –τελευταία- απάντηση στις απίστευτου επιπέδου ανοησίες που γράφει για μένα, για τη φάτσα μου, για τις μουσικές μου αλλά και τις …σεξουαλικές μου (ακουσον!!!) προτιμήσεις.

Κατ’ αρχάς το τελευταίο απαύγασμα της τέχνης του Αγησίλαου βρίσκεται στον παρακάτω σύνδεσμο:

http://nivaland.blogspot.com/2005/10/blog-post_112901532053892297.html

Φαντάζομαι πως δε θα το σβήσει (όπως έκανε ο Υπατος Αρχων της Ελληνικής Blog-όσφαιρας Πιτσιρίκος στο παρελθόν) αλλά καλού – κακού το έχω κάνει ένα copy – paste στο τέλος για του λόγου το αληθές.

Δίνω λοιπόν τις απαντήσεις μου και μετά άντε γεια Αγησίλαε.

Ένα

Κατ’ αρχάς έχει βάλει τη φάτσα μου …φάτσα – κάρτα στο προσωπικό του ημερολόγιο. Να το θεωρήσω αυτό κολακευτικό; Δηλαδή (για να κάνω κι εγώ τον Φρόυδ που μάλλον, αν πάρουμε παράδειγμα από τον Αγησίλαο, πρέπει να είναι της μόδας) με αντιπαθεί τόσο πολύ που θέλει κάθε φορά που ανοίγει το προσωπικό του ημερολόγιο να βλέπει τη φάτσα μου; Αν μη τι άλλο αυτό είναι ένα επιχείρημα υπέρ της κατάργησης της λίστας (ψυχο)φαρμάκων από το ΙΚΑ.

Δύο

Επιμένει να θεωρεί γελοία την επιλογή του να βάλω τη φάτσα μου στο Ιντερνετ. Εσύ ωρέ Αγησίλαε, που την είχες τόσο καιρό εκεί μέχρι που σε έκραξα και την έβγαλες δεν είσαι γελοίος; Η μήπως σε πήρε χαμπάρι η γυναίκα σου που είχες τη φάτσα σου στο Ιντερνετ κι έφαγες το ξύλο της αρκούδας; Ασε που η κλοπή της φωτό μπορεί να είναι και παράνομη ή παραβίαση προσωπικών δεδομένων κλπ αλλά για την δική σου (βεβαρυμένη περίπτωση) ας κάνουμε μια εξαίρεση.

Τρία

Εχει βάλει (στο screen shot που έχει φτιάξει από το προφίλ μου στον blogger) ερωτηματικά δίπλα από το gender = άνδρας. Προς τι τα ερωτηματικά ρε Αγησίλαε; Εξάλλου από το ίδιο χωριό είμαστε, αν έχεις αμφιβολίες έλα από κοντά να το διαπιστώσεις και μόνος σου (εκτός κι αν τελικά αυτό θέλεις να πετύχεις – ρε μήπως νοιώθεις μοναξιά τελευταία κι έχεις βαρεθεί την γυναίκα σου;; Ουστ ρόμπα!!).

Τέσσερα

Στις μουσικές μου προτιμήσεις σχολιάζει το «Στέφανος Κορκολής» που έχω βάλει μεταξύ κι άλλων συνθετών. Πέρα από το απίστευτα βλακώδες της ενέργειας, ενδεικτικό της νοητικής κατάστασης του Αγησιλάου (του να μπερδεύει δηλαδή τα σεξουαλικά του Κορκολή – χεστήκαμε- με την καλλιτεχνική του ιδιότητα) θα κάνω τον κόπο να εξηγήσω για τους υπόλοιπους τι εστί Κορκολής. Ο Κορκολής (υπόλοιποι – όχι Αγησίλαε) είναι ένας άνθρωπος με σχεδόν 2 δεκαετίες σπουδών στο Παρίσι, μεταξύ άλλων και σύνθεση – ενορχήστρωση – μουσική κινηματογράφου. Θεωρείται μάλιστα ένας από τους κορυφαίους ενορχηστρωτές στον κόσμο στον τομέα του. Παρ’ όλα αυτά θα πρέπει μάλλον να δώσει εξετάσεις για να πάρει τα …διαπιστευτήρια από τον κ. Αγησίλαο γιατί εδώ δεν είναι ότι κι ότι, είναι Ελλαδιστάν και κουμάντο κάνουν οι κάφροι Αγησίλαοι. Οσο για το παιδεραστής κλπ έχω να δηλώσω πως πρώτον αυτό δεν με αφορά (εγώ τον έβαλα ως μουσική προτίμηση κι όχι ως κάτι άλλο) και δεύτερον αυτοί που «βοηθούσαν» και βοηθούν τον κάθε Κορκολή να γίνει «παιδεραστής» δεν είναι άλλοι από τους ίδιους τους γονείς που στέλνουν τα 13χρονα παιδιά τους στον κάθε καλλιτέχνη (ή «καλλιτέχνη») προφανώς για να τους …μάθει γράμματα. Οι γονείς, στυλ Αγησιλάου, που ξερνούν μερικά κουτσούβελα, έπειτα μετανιώνουν την ώρα και τη στιγμή που παντρεύτηκαν (γυναίκα;) και μετά για να ξεχάσουν τη μιζέρια τους ασχολούνται μέρα νύχτα με chat, τσόντες και blogs κι άσε τη φαμίλια να πάει να πνιγεί. Αντε χου ρε Αγησίλαε ηθικολόγε του παχέως εντέρου, άντε χου…

Πέντε

Favorite books στο προφίλ μου: εδώ δεν έχω να κάνω κανένα σχόλιο, ο Αϊνστάιν Αγησίλαος διέπρεψε!! Τα θεώρησε όλα ως πραγματικά βιβλία και το μόνο που δεν υπογράμμισε είναι το 7 μέρες TV!!! Πανέξυπνε Αγησίλαε, να κρατήσουμε τον εγκέφαλό σου ως δείγμα…

Εξι

Ουστ από δω που κάθομαι και χάνω τον καιρό μου με τις ανοησίες σου!! Γράψε ότι θέλεις, όπως θέλεις (αν μη τι άλλο δημοκρατία έχουμε κλπ) αλλά εμείς έχουμε και δουλειές και (πραγματική) φαμίλια (να θρέψουμε) Αγησίλαε. Εδώ και στο εξής το μόνο που θα κάνω θα είναι να αναδημοσιεύω τις ανοησίες σου στο «Ασε καλύτερα» για να υπάρχουν, έτσι ασχολίαστες. Για να βλέπει ο κόσμος και να παραδειγματίζεται από σένα Αγησίλαε.

Κρίμα Αγησίλαε, ήσουν το πιο βρώμικο απ’ όλα τα πτηνά που έχουμε φιλοξενήσει στη φάρμα του ΚΑΦΕΝΕ. Δε κελάηδησες ποτέ, μόνο τα περιττώματά σου άφησες στο διάβα σου και τίποτε περισσότερο. Κρίμα Αγησίλαε, θα πρέπει να σε αφήσουμε ελεύθερο να φύγεις, να βρεις το δρόμο σου μονάχος. Εχε γεια Αγησίλαε. Πέτα ελεύθερος, ψηλά, fly away Agisilaos…








ΜΠΑΜ!!

*****

Η ευαίσθητη ισορροπία ενός εγκεφάλου....

Ξέρετε πολλές φορές είναι μια τρίχα που χωρίζει την λογική από τον παραλογισμό. Σου κάνει ένα κλικ, σπάει η τρίχα και περνάς αυτόματα στην τέταρτη διάσταση, στον κόσμο των ονείρων, οι εικόνες που εκλαμβάνεις είναι τύπου πίνακα του Νταλί, αλλαλάζεις τρέχοντας γύρω γύρω το τετράγωνο ντυμένος με χλαμίδα, παίρνεις τα βουνά και μιλάς στα άγρια ζώα σαν την Αστέρω και γενικότερα λαλείς.Είναι αυτή η τρίχα που όταν σπάει, σπας κι εσύ , κρααααακ. Έτσι έσπαγαν και κάτι ανθρωπάκια στα βασανιστήρια των Γερμανών και αρχίζαν και καταδίδαν τους πάντες και τα πάντα ενώ σαλιάριζαν και κατουρούσαν πάνω τους.Είναι αυτή η τρίχα που σπάει κι σαλτάρεις στο τεράστιο οβάλ τραπέζι στιν αίθουσα meeting και δείχνεις το νέο σου string στον πρόεδρο της εταιρείας.Είναι αυτή η τρίχα που σπάει κι εσύ Λαβκραφτικά καβαλάς τον νυχτερινό άνεμο , παρέα σου το φεγγάρι και ουρλιάζεις σαν Γκόουλ ενώ νοιώθεις τα νύχια εκατοντάδων ακατανόμαστων βδελυγμιών να χώνονται στον ποπό σου (ενώ στην πραγματικότητα το τσίμπημα είναι η ένεση του γιατρού στο τρελάδικο που σε έχουν κλείσει)Κάτι τέτοιο προφανώς έχει συμβεί και στον *συνάδελφο* και *συμπολίτη* μας στην κοινωνία των ελληνικών blogs, τον φίλτατο Μήτσο Καφετζή ή μανάβη (κατ'εμέ-μιας και είμαι σίγουρος ότι πρόκειται για κανονικότατο μανάβη , τον οποίο η ανία των μήλων, των αχλαδιών και αγγουριών κάθε μεγέθους, έχει σπρώξει να ασχοληθεί και με την ηλεκτρονική καταγραφή των λυπηρών συναισθημάτων του)Ο παραπάνω κύριος έσπασε. Και έσπασε παταγωδώς. Όπως οι περισσότεροι έχουν αντιληφθεί, στο παρελθόν ο εν λόγω κύριος εκ του μηδενός άρχισε μια αναπάντεχη κάκιστη κριτική τόσο στο άτομό μου όσο και σε άλλα πολύ πιο αξιόλογα σαφώς από εμένα (και έμπειρα στον χειρισμό του γραπτού λόγου) (βλ.Πιτσιρίκος).Στην πορεία προφανώς ο αγαπητός μας μανάβης (ή Αιμίλιος το Μήλο από δω και στο εξής) σκύλιασε το κακό του , όπως έλεγε και η αείμνηστη γιαγούλα μου και κατέφυγε σε άσεμνα σχόλια, σε κοσμητικά επίθετα και σε άλλες μεθόδους, έχοντας ως έμμονη ιδέα πλέον τον Αγησίλαο (εμένα) και άλλους.Θα μου πείτε, ρε δεν μας παρατάτε με τις μαλακίες σας, τραβάτε και οι δύο ζόρια , εμείς τι φταίμε να διαβάζουμε τις παραρολογίες σας.Πρώτον δεν τραβώ απολύτως κανένα ζόρι ,ίσα ίσα , η όλη υπόθεση ας θεωρηθεί μια χιουμοριστική νότα εν μέσω παγκοσμίων και όχι μόνο γεγονότων που μας κάνουν την ζωή ακόμη πιό δύσκολη απ'ό,τι είναι. Και μιας και αποτελεί τέτοια νότα στην σφαίρα των blogs όπου τα θέματα φορές φορές είναι όντως δύσκολα να τα πιάσεις και να μην καείς, όσο και σοβαρότατα μιας και αφορούν όλους μας, καλό θα είναι να πάρουμε τον εν λόγω *Πόλεμο* με ελαφρά διάθεση.Συνάμα όμως καλό θα ήτανε ο τρίτος, ο παρατηρητής,να παρατηρήσει ένα ψυχολογικό φαινόμενο που κλιμακώνεται άμεσα.Τον ψυχισμό του εν λόγω μανάβη. Ανατρέχοντας σε παλαιότερα posts στο κατ'ευφημισμόν blog του καφενέ αλλά και σε πιό πρόσφατα σε νέο προσωπικό του blog ,θα παρατηρήσει την παραπάνω κλιμάκωση.Εκτός βέβαια όλων των posts του , μέσω των οποίων έχουμε όλοι , λίγο-πολύ , σχηματίσει μια άποψη για την άμεση ιατρική φροντίδα που χρειάζεται ο αγαπητός βιοπαλαιστής, καλό θα ήτανε να ρίξουμε και μια ματιά στο προφίλ του δυστυχ(ε)σμένου αυτού όντος:


Με κόκκινο υπογραμμισμένα όλα τα στοιχεία-αποδείξεις της χρονίας multi-παθήσεως του...Έχει κλίση ερωτική ως προς την ευγενική τάξη των ταξιτζίδων? Έχει ανάγκη εκμαθήσεως των προκαταρκτικών για άνδρες? Σε συνδυασμό μήπως με τους ταξιτζίδες? Χμμμ....αν προσθέσει κανείς και την πεταλουδίτσα που αναφέρει παραπάνω....όσο και για τον παιδεραστή Κορκολή....ε....τα συμπεράσματα βγαίνουν εύκολα.Όπως επίσης και η ανάγκη αυτοπροβολής του, διαφημίσεως του κατ'ευφημισμόν Blog, είναι προφανές ότι εκδηλώνεται άμεσα στο πάνω μέρος του προφίλ του.Δύστυχε Αιμίλιε....έσπασες. Και έσπασες και παταγωδώς μιας και όσο πιο ψηλά θεωρεί εαυτόν ο οποιοσδήποτε (αλλά και τον θεωρούν και άλλοι, υπερασπιστές της Παγκόσμιας Μαλακίας), τόσο κρότο κάνει όταν πέφτει .Εγώ με την σειρά μου , ως ένδειξη καλής πίστης και πρόθεσης, θα οργανώσω έναν παν-blog-ικό έρανο για τις ανάγκες της θεραπείας σου την οποία , ΛΙΑΝ συντόμως, βλέπω να χρειάζεσαι. Ένα Paypal βρε παιδί μου , κατιτίς, να καταθέτει ο κάθε blog-εράς τον οβολό του..το υστέρημά του.Κράτα γερά φτωχέ βιοπαλαιστή , θα έρθουν καλύτερες μέρες (κι αν δεν έρθουν στο κάτω κάτω , εσένα δεν σε αγγίζει τίποτε και κανείς εκεί πάνω που πετάς...........)


*****

Αυτάαααααα...

8 Comments:

  • Μαναβάκο μην ανησυχείς, έχω καλέσει το 166 μπας και προλάβει το εγκεφαλικό σου που ήδη είναι σε εξέλιξη!!!
    Είσαι στο υπέρτατο ντελίριο , μπλέκεις οικογένειές μου, μάνες μου, γυναίκες μου, παιδιά μου , ό,τι μπορεί να κατεβάσει το κούφιο σου κεφαλάκι να νομίσεις ότι θα μπορούσε να με αγγίξει, είσαι πραγματικά στο τελευταίο στάδιο (όχι μαλακίες τώρα), κοινώς έχεις πιάσει πάτο !!!
    Άλλωστε τι να υποθέσουμε με το *ΜΠΑΜ* που συμπληρώνεις στο τέλος της αερολογίας σου? Έσκασες !?!?!?!?!?
    Κουράγιο Αιμίλιε και καταφτάνουν οι paramedics :P

    By Blogger xxx, at Οκτωβρίου 11, 2005 3:36 μ.μ.  

  • Η περίπτωσή σου Νικολάκη αγόρι μου είναι καθαρά κλινική και καλά θα κάνουν οι τριγύρω σου, αν ενδιαφέρονται για σένα να σε δουν λίγο πιο προσεκτικά και να σε βοηθήσουν. Λυπάμαι για την κατάστασή σου κι εύχομαι να είναι αναστρέψιμη. Κατά τα άλλα ότι έγραψα ισχύει: άλλη δημοσιότητα από το blog μου δε πρόκειται να δεις όσο και να επιμένεις. Αν μη τι άλλο, αν η κατάστασή σου τελικά αποδειχθεί ότι είναι ανίατη, τουλάχιστο να βρεις κάποιο άλλο blog για να αυνανίζεσαι μέρα - νύχτα, όχι το δικό μου...

    Εχε γεια και περαστικά.

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Οκτωβρίου 11, 2005 5:41 μ.μ.  

  • Ρε Αιμιλιε, καρδούλα μου, μην μου το κάνεις αυτό...το blog-ακι σου είναι στους top-25 referrers , έχω 40 redirections απο σένα γλυκέ μου. Συν άλλα τόσα από το άλλο μπουρδέλο αχ πως το λένε, ναι τον Καφενέ (καλά το κατάλαβες).
    Βρε παιδί πόσα θες να σε πληρώσω, να συνεχίσει αυτή η αθρόα εισροή hits , μέχρι που θα βάλω και μερικά διαφημιστικά (ξέρεις, από κείνα που έχεις κι εσύ)
    (αν δεν πιστεύεις το πόσο καλό μου έκανες, να σου στείλω print-screen στο mail σου)
    Εν πάση περιπτώση. Παραδέξου το λάθος σου να τελειώνουμε. Έκανες κακοπροαίρετη κριτική σε έναν συνάδελφό σου blogger. Αυτό Αιμίλιε, πως να το κάνουμε βρε παιδί, είναι ενάντια σε άγραφους νόμους.Δεν χτυπάμε τον γείτονα στην νέα μας γειτονιά,για να ακουστεί το όνομά μας βρε κουτέ.
    Χώρια το γεγονός ότι σε όλα όλα τα κακούλια posts σου, αναφέρεσαι στους αναγνώστες και στους άλλους bloggers, ζητάς βοήθεια, περιμένεις κατανόηση στον δύσκολο αγώνα σου ενάντια του evil niva, σούρνεις ότι μπορεί να κατεβάσει η κολοκυθο-κεφάλα σου, βγάζεις όλο το βόρβορό σου με βρισίδια, με αναφορές σε πολύ οικεία μου πρόσωπα (τσκ τσκ τσκ βρε νήπιο, αυτά τα κάναμε όταν είμασταν μικρούληδες-εκτός κι αν το μυαλουδάκι σου έμεινε στάσιμο στα 8), σαν τιν μικρή Κατινούλα φώνασκες *εεε κόσμε ελάτε ελάτε να δείτε τι γράφει ο παλιάνθρωπος ο niva, ιχχχχχχ ιχχχχχ είδατε που σας τάλεγα? Φωτιά να πέσει να τον κάψει...*....τι άλλο σου έμεινε να κάνεις? Προφανώς να με προσπεράσεις από τρίτη οδό γιατί η κόντρα δεν σου πήγε σε καλό, έχασες και την δημοτικότητά σου τρισάθλιο κατσικάκι.
    Κρίμα...
    Στην θέση σου, θα έδινα μια αορίστου χρόνου άδεια στον εαυτό μου, μακριά από την blog-όσφαιρα και κάθε είδους site , να κάνω την αυτοκριτική μου, να αναλογιστώ τι μαλακίες έκανα, πόσο διέσυρα το όνομά μου και το πόσο ρόμπα έγινα στο πανελλήνιο. Κάντο και θα με θυμηθείς, θα επιστρέψεις άλλος άνθρωπος, κι εμείς φυσικά θα σε δεχτούμε και πάλι με ανοιχτές αγκάλες μικρό σαπρόφυτο.
    Γιατί πώς να το κάνουμε....χωριό χωρίς τον τρελό του, γίνεται?? Εμ δεν γίνεται!

    By Blogger xxx, at Οκτωβρίου 12, 2005 11:40 π.μ.  

  • Στείρα αντιπαράθεση για την αντιπαράθεση, περιορισμένη ικανότητα (κατα)νόησης, κακιασμένες κατινίστικες αντιδράσεις, μίσος που διαιωνίζεται κι όλα αυτά γιατί; Γιατί κάποιος έκανε τη βλακεία να σε "ξεβρακώσει" για να φανεί ποιος πραγματικά είσαι (πίσω από αυτό που παριστάνεις ότι είσαι).

    Η βλακεία σου ήταν εκείνο το κακιασμένο κατινίστικο post και η δική μου ήταν ότι επισκέφθηκα το blog σου και το διάβασα. Τα υπόλοιπα ήταν θέμα χρόνου να γίνουν.

    Λοιπόν, αφού θέλεις τόσο πολύ τα hits Αγησίλαε αγόρι μου (μάλλον αυνανίζεσαι κι εσύ με τα στατιστικά σου όπως ο Πιτσιρίκος και εκσπερματώνεις μόνο όταν αυτά ανεβαίνουν) στείλε μου ένα μπάνερ να σου βάλω και στον ΚΑΦΕΝΕ και στο Ασε καλύτερα με τη συμφωνία όμως πως θα σταματήσεις να μου τα πρήζεις και θα σε ξεφορτωθώ οριστικά. Συμφωνείς;;

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Οκτωβρίου 12, 2005 12:36 μ.μ.  

  • Βρε μαλάκα άνδρα εάν κρίνεις έναν blogger από ένα μόνο post του και τον χαρακτηρίζεις με χίλια δύο ονόματα , κάνοντας μια χειρίστου είδους κριτική, τότε λυπάμαι, αλλά εκτός από ηλίθιος είσαι ΚΑΙ ηλίθιος.Άσε τα πείσματα και τις ξεροκεφαλιές, βγάλε τον σκασμό και ασχολήσου με άλλους γιατί από εμένα απλά δεν θα βγάλεις άκρη και πάρτο όπως θες.
    (Ή μάλλον πάρτο αλλιώς γιατί θα βρείς )

    By Blogger xxx, at Οκτωβρίου 12, 2005 2:18 μ.μ.  

  • Το ότι με σένα δε πρόκειται να βγάλω άκρη το κατάλαβα προ πολλού (γι αυτό και σου ζήτησα να σου βάλω ένα μπάνερ και να σταματήσεις να μου τα κάνεις αερόστατα). Είναι γνωστό πως με τους τρελούς δε μπορείς να βγάλεις άκρη.

    Το θέμα είναι πως ο αγώνας είναι άνισος γι αυτό κι εγώ παραδίδω τα όπλα: πέρα από το ότι είσαι αήτητος (λόγω βλακείας) έχεις και απεριόριστο ελεύθερο (δημοσιοϋπαλληλικό) χρόνο να γράφεις σχόλια 1,5 χιλιομέτρου 15 φορές την ημέρα (κατά προτίμηση τις εργάσιμες ώρες και ημέρες). Πως να σε ανταγωνιστεί λοιπόν κανείς;

    Στείλε μου ένα μπάνερ με τη φάτσα σου, το μηχανάκι σου, το pc σου κλπ κλπ να το βάλω στα sites να το δούνε τα κορίτσια μπας και ηρεμήσεις.

    Κουφάλα Αγησίλαε, την τσίμπησες την τζάμπα διαφήμιση... Ξέρεις τι πληρώνουν οι άλλοι για να μπούνε στον ΚΑΦΕΝΕ;; Δύο δις μου έδινε τις προάλες ο Σωκράτης κι εγώ αρνήθηκα.

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Οκτωβρίου 12, 2005 2:30 μ.μ.  

  • Πετα βρωμικο πουλακι απο τον παραδεισενιο κηπο κλπ... ΜΠΑΜ...

    Καθαρη αντιγραφη (Περιπτωση ΕΕΕΑ κατα Αραπη 1999-2000).

    Ενδροπη!

    By Anonymous Ανώνυμος, at Οκτωβρίου 12, 2005 8:38 μ.μ.  

  • Λοιπόν αναγκάζομαι υπό το βάρος τόσων επιθέσεων να σταματήσω τα ανώνυμα σχόλια και πλέον θα μπορούν να σχολιάζουν μόνο όσοι είναι καταχωρημενοι στο blogger.

    Οσα ανώνυμα σχόλια έγιναν μέχρι σήμερα καλώς έγιναν και τα αφήνω ανέπαφα ότι κι αν λένε. Είμαι δημοκρατικός σαν Μήτσος αλλά να έρχεται ο καθείς και να αμολάει την πορδή του και να πρέπει μετά να την υποστούμε όλοι οι υπόλοιποι δε λέει.

    Καλά τα μπινελίκια σας κύριοι (φίλοι του Αγησίλαου), καλοί οι αραπάδες Α.Ε. του 1999 αλλά αν θέλετε να σας παίρνει κάποιος τοις μετρητοίς τουλάχιστο αφήστε κάποιο στίγμα. Να ξέρω πως με βρίζει ο Αγησίλαος ή ο Πιτσιρίκος ή το Τρεχαγυρευόπουλος τέλος πάντων.

    Αυτά.

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Οκτωβρίου 12, 2005 10:37 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home