Ασε καλύτερα

Παρασκευή, Νοεμβρίου 04, 2005

Blog-buster: ο ΜΕΣΑΙΩΝΑΣ μας τελείωσε...

Ο φίλος μου ο Νίκος κατέβασε ρολά. Γιατί ρε φίλε μου Νίκο; Γύρνα πίσω! Ησουν ο μόνος μέχρι στιγμής που προσφέρθηκε να κάνει τη θυσία να αναλάβει τη θέση του εκπροσώπου των "Ελλήνων bloggers". Που θα πάει τώρα η ελληνική blog-όσφαιρα; Ετσι ξηγιέσε;

Εντάξει, κατανοητό πως μέσα από το blog σου δεν θέλεις να κάνεις καινούριους φίλους ή εχθρούς, δεν θέλεις να χάνεις το χρόνο σου γράφοντας, δεν θέλεις να ξεκατινιάζεσε, δεν θέλεις να γίνεις διάσημος κλπ κλπ.

Βέβαια κάποιος κακεντρεχής θα σε ρωτούσε "ε, τότε γιατί έγινες blogger;;;;;;;". Εγώ όμως ως γνωστόν δεν είμαι κακεντρεχής οπότε δε θα το ρωτήσω. Θα σου τραγουδήσω μόνο ένα παλιό, της εποχής μου κομμάτι:

"Το ξέρω, θα 'ρθείς, μια μέρα να μας ξαναβρείς..."

Ως τότε, όλοι σου εύχονται ότι καλύτερο. Και κάτι τελευταίο: γιατί βρε παιδί τα έσβησες όλα; Ετσι πάλι ξηγιέσε; Είχες ωραία και εύστοχα κείμενα. Τουλάχιστο στον ΚΑΦΕΝΕ θα κρατήσουμε όλες τις αναδημοσιεύσεις, ελπίζουμε να μη μας το απαγορέψεις.

Να 'σαι καλά.

1 Comments:

  • Δεν τα εχει σβήσει. Τα permenent links λειτουεγούν ακόμη. Προλαβαίνεις να κάνεις αναδημοσιεύσεις πριν αλλάξει γνώμη τελείως!

    By Blogger Phantasmak, at Νοεμβρίου 04, 2005 2:47 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home