Ασε καλύτερα

Παρασκευή, Δεκεμβρίου 09, 2005

Lotus Elise - Μήτσος: 1 - 2


Κι ο μόνος λόγος που βάζω πρώτα το θρυλικό όνομα Lotus είναι πως, σε αντίθεση με το απωανατολίτικο μήτσιο Ι.Χ., μια Lotus σε εθνική οδό, βρίσκεται σίγουρα "εντός έδρας".

Κι όμως, ρε παιδιά, τις πταίει; Τι τα αγοράζουν όλοι αυτοί τα πανάκριβα αυτά και 150% ασφαλή αυτοκίνητά τους αν είναι να τα πηγαίνουν ωσάν αραμπάδες στο χωριό; Κάτι εξακοσάρες, κάτι εφτάρες, κάτι κουπέ διαστημικά να πηγαίνουν ως τρίκυκλα...

Ο συγκεκριμένος οδηγός βέβαια ομολογώ πως ήταν από τους πιο ανταγωνιστικούς ever: συναντηθήκαμε προς την έξοδο της πόλης και αλληλο-προσπεραστήκαμε καναδυό φορές. Στη συνέχεια ο Μήτσος ανέπτυξε ταχύτητα για να αποφύγει το κινούμενο μπουλούκι και χαθήκαμε.

Επειτα τον ξαναβλέπω εντός καθρέπτη να πλησιάζει και λέω "θα με σκίσει". Αμ, δε! Ο τύπος ή το αμάξι ή συνδυασμός και των δύο δεν έλεγε να ξεκολλήσει από τα 200 - 210 με τίποτα τη στιγμή που γνωρίζω πως η τελική του συγκεκριμένου οχήματος είναι τουλάχιστο 225! Από την άλλη μου δημιούργησε κι ένα άγχος γιατί δεν είναι και λίγο να πηγαίνεις με τέτοια ταχύτητα και να κουβαλάς κι ένα "τρέιλερ" από πίσω στα 4 - 5 μέτρα, οπότε φρέναρα, έκανα δεξιά και τον άφησα να περάσει.

Φυσικά ως χαιρέκακος νεοέλλην του βγήκα κι εγώ "τρέιλερ" και ο τύπος έδειχνε να μη μπορεί να φύγει παραπέρα οπότε στο τέλος κι αυτός με τη σειρά του με άφησε να περάσω.

Στο τέλος κι όταν βγήκαμε σε φιδωτό επαρχειακό δρόμο η σαφής υπεροχή του οχήματος ήταν καταλλυτική και ο τύπος, αργά και σταθερά ξέφυγε με απόσταση την οποία ούτως ή άλλως δε μπόρεσα να παρακολουθήσω λόγω στάσης για παρατήρηση πτηνών σε λίμνη.

Ο επόμενος;

7 Comments:

  • Μήτσουλα....

    τάχεις βάλεις ποτέ με αντιβαρυτικό κοσμοκιοφτέ...

    μή μας βάζεις εις πειρασμόν...

    αϊντε

    By Blogger funEL, at Δεκεμβρίου 12, 2005 10:35 π.μ.  

  • Προκαλώ όλα τα UFO του πλανήτη που δεν έχουν ακόμη κοντραριστεί μαζί μου να εμφανιστούν να τα πούμε ένα χεράκι. Ο Μήτσος και το Ι.Χ. του "γράφουν ιστορία" εντός και εκτός δρόμου...

    The Mitsos and the Furious!!

    Βασικά ένα Λάντα Νίβα δε θα με χαλούσε να μπορώ να πηγαίνω και στο βουνό αξιοπρεπείς, χωρίς να γελάνε μαζί μου οι περιπατητές...

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Δεκεμβρίου 12, 2005 11:32 π.μ.  

  • Και για να μη ξιπάζονται ορισμένοι και στέλνουν διάφορα email, διευκρινίζω: ΔΕΝ είναι το όχημα που προχωράει από μόνο του κύριοι. Είναι πρώτα ο οδηγός και μετά το μηχάνημα. Δε συγκινούν καθόλου οι πολύχρομοι και φασαριατζίδικοι κουβάδες σας, εγώ οδηγώ, δε κάνω πασαρέλα.

    Οσο για τους υπόλοιπους: Porsche Cayene κύριοι. Στην εθνική οδό με βροχή των 400 Γιγα-τέσλα. Ολοι οι γιωταχήδες κλασικά δεξιά, με το πολύ 80. Ενας Παπαρίδης όμως, μόλις πλησιάζω να περάσω, τσουπ (θυμάται να γίνει άντρας) και πετάγεται ωσάν την πορδή και τρέχει. Μωρ, το κοιτάω από δω, το κοιτάω από κει, τι διάολο, μου έμοιαζε με το Q7 πως λέγεται αυτό της Audi το οποίο όμως δεν έχει βγει ακόμη απ' ότι ξέρω στην αγορά. Και μέσα στον κατακλυσμό, δε μπορούσα να δω και τι είναι.

    Του γίνομαι λοιπόν τρέηλερ και βλέπω πως είναι Porsce. Κάποιος μεσήλικας χοντροκώλης οικογενειάρχης Αρχίδαμος με την κυρά από δίπλα που του τά 'ψελνε κανονικά.

    Λοιπόν, κάνει ο τύπος δεξιά και φεύγει. Προσπαθεί επί 50+ χιλιόμετρα να με φτάσει αλλά μάταιος κόπος. Κι όσο τον έβλεπα εγώ να πλησιάζει, τόσο ανέβαινε το κοντέρ. Να μη τα πολυλογώ, φτάσαμε εν μέσω δυνατής καταιγίδας, να πηγαίνουμε με 200, εγώ και ο Αρχίδαμος.

    Στο τέλος βγήκα σε κάποια έξοδο και τουπ, να και ο Αρχίδαμος από πίσω. Ωπα μεγάλε, λέω, την κάτσαμε, θα είναι κανένας μαφιόζος και θα με καθαρίσει με το Καλάσνικωφ που τον έκανα ρόμπα (όσο νά' ναι, τα αυτοκίνητά μας έχουν κάπου ...100.000 ευρώ διαφορά στην τιμή). Αφού όμως κάναμε λίγες "τσάρκες" σε κάποιες κεντρικές λεωφόρους αλά Fast and the Mitsious, έστριψα κάπου αριστερά κι αυτός συνέχισε ευθεία κι έφυγε. Ισως να κατουριώτανε η άλλη από δίπλα και να θέλανε να σταματήσουν...

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Δεκεμβρίου 12, 2005 6:07 μ.μ.  

  • By Blogger funEL, at Δεκεμβρίου 12, 2005 7:43 μ.μ.  

  • Λοιπόν, κάνει ο τύπος δεξιά και φεύγει.

    Εννοούσα:

    Λοιπόν, κάνει ο τύπος δεξιά και φεύγΩ.

    Με τον υπερβαρυντικό πατσά που έφαγα, άρχισα να μπερδεύω τα λόγια μου...

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Δεκεμβρίου 12, 2005 8:10 μ.μ.  

  • Α ρε Μήτσο, που να ξέρες τι σε περιμένει.. Πότε θέλεις να ξαναστήσουμε? :-) Εγώ πάντως δεν σε θυμάμαι.. για πες μου πότε και που ακριβώς έγινε αυτό το σκηνικό?

    Σε ευθεία θέλεις ή σε επαρχιακό δρόμο. Λοιπόν για να μαθαίνεις... η MK2 στα 122 hp έχει τελική 210, 0-100 km/h 5.7 και πάει πολύ δυνατά έως τα 160 km/h από εκεί και πέρα χάνει δύναμη ο Rover κινητήρας της.
    Η MK2 111S στα 160 hp έχει τελική 225 ίσως παραπάνω, 0-100 km/h 5,1 sec και η MK2 R με τον κινητήρα της Toyota έχει 4.9 0-100 km/h και τελική δεν ξέρω αλλά με 190 άλογα κοντά 240 με 250 το κόβω Έχει πιο φαρδιά λάστιχα μπροστά.

    Τώρα να διασαφηνίσω κάτι.. το να ρωτήσεις κάποιον γιατί πήρε αυτό και γιατί με τα ίδια χρήματα δεν πήρε το άλλο είναι σαν τον ρωτάς γιατί τον λένε Χρίστο κι όχι Κώστα. no further comments.

    Έπειτα όταν μιλάμε για μια Lotus Elise MK2 μιλάμε για ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απαιτεί ιδιαίτερους οδηγούς.. δεν θα πάρει κάποιος άσχετος οδηγός μια Lotus ούτε κάποιος ο οποίος δεν έχει άμεση πρόσβαση σε ένα άλλο αυτοκίνητο ανά πάσα στιγμή..

    Η δική μου, είναι αυτή που είδες και είναι στα 122 hp άμα ήταν στα 160 ή τα 190 δεν θα το έβλεπες καθόλου :-) η αλήθεια είναι ότι κάνω το μπασταρδάκι με τις SLK κυρίως, δηλαδή τους κολλάω και μένω από πίσω επίτηδες, αν και συνήθως όταν με βλέπουν κάνουν δεξία ακόμη και οι brabus. Πολλοί δεν γνωρίζουν ότι έχει τόσο λίγη υποδύναμη και νομίζουν ότι είναι στα 300 άλογα. Τρομοκρατούνται βλέποντας και την ευκολία που έχεις στην προσπέραση σε χαμηλές ταχύτητες. Φυσικά κάτι τέτοιο είναι γελοίο γιατί 730 κιλά σκάφος με 300 άλογα δεν μπορείς να το πας εκτός πίστας. Τώρα η ερώτηση clue όμως είναι.. ο οδηγός που φαίνεται στην ευθεία? ;)

    Επίσης, έχουμε έναν πιο γρήγορο στην οικογένεια hohoho :P

    By Blogger atma, at Φεβρουαρίου 20, 2006 11:37 μ.μ.  

  • Μισό λεπτάκι γιατί το θέμα είναι εθνικού ενδιαφέροντος και πρέπει να το λύσουμε εδώ και τώρα γιατί θα γίνει σκάνδαλο...

    :-)

    Σίγουρα υπάρχουν και οι light εκδόσεις των σούπερ σπορ αμαξιών αλλά όσο νά 'ναι σίγουρα κινούνται πιο γρήγορα / σβέλτα, όπως θέλεις πές το, από ένα καθημερινό γιωταχί. Φυσικά ο Μήτσος δεν είναι καθημερινός γιωταχής κι ούτε το γιωταχί του είναι καθημερινό τέτοιο. Οσο όμως κι αν βελτιώσεις σε κάποια σημεία ένα απωανατολίτικο, δε γίνεται Γάλλος ή Γερμανός, σωστά;

    Το όνομα Χρήστος ή Κώστας μας το φορτώνουν χωρίς να είμαστε σε θέση να το δεχθούμε ή να το αρνηθούμε, ενώ το γιωταχί σε μεγάλο ποσοστό το επιλέγουμε. Οπότε δεν είναι το ίδιο. Και σαφώς ο Μήτσος μπορώ να αναρωτηθώ γιατί ο πατσοκοιλιάς κ. Χοντρογουρουνίδης πήρε την 600άρα και πηγαίνει τέρμα δεξιά με 110 στην εθνική οδό και δε πήρε ένα ποδήλατο ή απλά το ΚΤΕΛ της περιοχής του για να φτάσει στον προορισμό του πιο γρήγορα και πιο ασφαλής. Πεταμένα λεφτά δεν είναι; Να αγοράζουμε ένα εργαλείο που δε χρησιμοποιούμε σχεδόν καθόλου παρά μόνο επιδεικνύουμε για να γίνουμε "άντρες"; Που μόνο άντρες δε γινόμαστε με τον τρόπο που το κυκλοφορούμε... Αν αναλογιστείς πόσα τέτοια τζάμπα πεταμένα λεφτά ρίχνει ο νεοέλληνας στα σκουπίδια κάθε χρόνο για παλιολαμαρίνες θα με θυμηθείς.

    Το σκηνικό έγινε στη Θεσσαλονίκη φυσικά αλλά περισσότερες λεπτομέρειες δώσε μου εσύ για να τεκμηριωθεί το πράγμα. Πάντως λόγω ηλικίας - φυσικής κατάστασης - φθηνού γιωταχί κλπ σου διευκρινίζω πως δεν είμαι σε θέση να κάνω κόντρες και σούζες. Απλώς ταξιδεύω κάποιες φορές που είναι απαραίτητο κι επάνω στη διαδρομή, όπως την κάνω εγώ, συναντώ διάφορα φρούτα του δάσους. Για κόντρες και τα συναφή λοιπόν δε τίθεται θέμα ούτε για πλάκα, τώρα άμα ταξιδεύω και σε ξαναπετύχω πουθενά (αν ήσουν εσύ) θα σε ξαναλιώσω...

    :-)

    Ασε που συχνά - πυκνά με πιάνει πάνω στο οδήγημα και μια αφηρημάδα - υπνηλία κι εκεί που οδηγώ στη Βέροια ξαφνικά βρίσκομαι στη Λάρισσα και ψάχνω να βρω που πήγε το Ουφο που με διακτίνησε.

    Η αλήθεια είναι πως όταν βλέπεις ένα σπάνιο / εξωτικό αυτοκίνητο (ή απλά φτιαγμένο) φαντάζεσε πως όση εντύπωση κάνει με την εμφάνισή του, άλλη τόση θα κάνει και στο δρόμο. Εχω όμως διαπιστώσει και μπορώ να σου το πω με σιγουριά πως τις περισσότερες φορές πρόκειται για υπερ-τουμπανιασμένες κουφιολαμαρίνες που σέρνονται ωσάν το γυμνοσάλιαγκα.

    Προσωπικά προτιμώ να δώσω 5 φράγκα να βάλω καλύτερα φρένα ή αναρτήσεις ή οτιδήποτε κάνει το ταξίδι μου πιο άνετο και ασφαλές παρά οτιδήποτε άλλο.

    Η Λότους σου πάντως είναι ωραίο εργαλείο κι από αυτή την άποψη είσαι τυχερός. Είθε στην επόμενη ζωή να επιστρέψω ως Παναγιώτης κι αφού φάω ένα ...Lotus να μη θυμάμαι τίποτα από το Μήτσιο παρελθόν μου!

    By Blogger Μήτσος, ο καφετζής, at Φεβρουαρίου 21, 2006 7:22 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home