Ασε καλύτερα

Σάββατο, Ιανουαρίου 07, 2006

Τετρακίνητη BMW 525 ix: το επόμενο τρόπαιο του Μήτσου


Αν εκείνοι οι ψυχασθενείς που κάνουν σαφάρι και σκοτώνουν ζώα κρεμούν βαλσαμωμένα κεφάλια ζώων στο σαλόνι τους (ποιος κάνει παρέα με τέτοιους ανώμαλους δε μπορώ να φανταστώ), τότε εγώ, ο Μήτσος, ο άρχοντας των δρόμων, θα έπρεπε να κρεμάω μάλλον μούρες από αυτοκίνητα.

Το πιο πρόσφατο «θύμα» μου: χοντρούλης, σγουρομάλλης, οδηγός τετρακίνητης BMW. Τον φτάνω σε επαρχιακό δρόμο ενώ βρισκόταν πίσω από κάτι φορτηγά. Εγώ στάνταρ ταξιδεύω με μία "Χ" ταχύτητα και τα φώτα ανοιχτά οπότε κάτι τέτοιοι ελληναράδες μόλις με δούν στον καθρέπτη να έρχομαι παθαίνουν κάτι.

Μόλις λοιπόν ανοίγει λίγο το τοπίο για προσπέραση, βγάζω φλας κι ετοιμάζομαι να στρίψω το τιμόνι να περάσω τον σγουρομάλλη και τα φορτηγά. Δε πρόλαβα όμως να γυρίσω το τιμόνι ούτε 2 μοίρες αριστερά και ο χοντρούλης είχε ήδη βγει να μου κάνει σπάσιμο.

«Ωπα, ακόμη ένας νεοέλληνας που έγινε άντρας» σκέφτηκα. Κόλλησα από πίσω του και όπου βγει. Ε, πήγε μέχρι εκεί που πήγε ο χοντρός, μετά κάπου κώλωσε κι έκανε δεξιά να δει «τι μοντέλο είναι η πόρσε που έχει κολλήσει πίσω» από το πυραυλοκίνητο ΙΧ του.

Περνάω όμως εγώ και μόλις βλέπει ο τύπος το ταπεινής προέλευσης ΙΧ μου ξαναπαθαίνει! Αϊντε και ξαναβγαίνει και δώστου να αγκομαχεί, δώστου να προσπαθεί αλλά ο Μήτσος δεύτερη ευκαιρία δε δίνει.

Με τα πολλά τον λυπήθηκα. Σίγουρα θα σπατάλησε κι αυτός ο νεοέλληνας ένα κάρο λεφτά για να πάρει αυτό το 100% δυνατό, αξιόπιστο και ασφαλές αυτοκίνητο. Κι εγώ ο άθλιος να του τσαλακώνω την αξιοπρέπεια και την αυτοεκτίμηση, όπως και στους άλλους. Μα λίγη ανθρωπιά δε μου έχει απομείνει;

Ο επόμενος;

1 Comments:

Δημοσίευση σχολίου

<< Home