Ασε καλύτερα

Σάββατο, Μαρτίου 11, 2006

Περιοδικό Max Power: σιιιιγά!

Σιγά τα ωά βρε παιδί!
Πήρα το περιοδικό Max Power που ασχολείται με τα βελτιωμένα αυτοκίνητα, αξεσουάρ κλπ κλπ και είχε δώρο ένα DVD με ένα ερασιτεχνικό φιλμάκι που έδειχνε έναν τύπο να τρέχει σα τρελός σε άδειους δρόμους της Αθήνας κάποιο βράδυ, οδηγώντας μια Μ3 μπέμπα ενώ οι συντάκτες του έγκριτου περιοδικού σχολίαζαν το βίδεο ο καθένας από τη δική του πλευρά. Κάποιοι μου έστειλαν email ρωτώντας αν ο οδηγός του βίδεο είμαι εγώ…

Σιγά τα ωά!

Οι διαφορές μεταξύ μας είναι εμφανέστατες:

Ο τύπος οδηγεί επώνυμο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο υψηλών επιδόσεων ενώ εγώ ημι-επώνυμο απωανατολίτικο οικογενειακό, βελτιωμένο στα σημεία.

Ο τύπος φάνηκε να είναι ένας καλά διαβασμένος ατζαμής ενώ εγώ οδηγώ προσεκτικά και υπεύθυνα, λαμβάνοντας πάντα υπόψη τους νόμους της Φυσικής.

Ο τύπος παίρνει χάλια τις στροφές σα τη θείτσα από την ταινία του Βέγγου που είχε σχολή οδηγών ενώ εγώ στις στροφές διαπρέπω και τους κάνω όλους ρόνπες.

Ο τύπος είναι επιδειξιομανής και τα έκανε όλα εκ του ασφαλούς, έχοντας ακροβολισμένους εδώ κι εκεί δικούς του ανθρώπους που φαίνεται πως τον ειδοποιούσαν αν έχει κίνηση κλπ ενώ εγώ είμαι σοβαρός και μετρημένος και δε χρειάζομαι τέτοια.

Ο τύπος πρέπει να είναι κάπου 30 χρόνια νεότερός μου ενώ εγώ είμαι μάλλον …30 χρόνια μεγαλύτερός του (καλό, ε;;;)!

Ο τύπος είναι ένας απλός κοντράκιας ενώ εγώ απλώς τυχαίνει να ταξιδεύω βιαστικός κι όσους τέτοιους πετύχω τους κάνω ρόνπα.

Γενικώς, οι ταχύτητες με τις οποίες φάνηκε να κινείτε δε με συγκίνησαν σχεδόν καθόλου γιατί σε πολλές περιπτώσεις ήταν ανάλογες (αν όχι υποδεέστερες) με αυτές τις οποίες κινούμε κι εγώ με τη μόνη διαφορά πως ο τύπος τα έκανε όλα αυτά σε ελεγχόμενες συνθήκες εκ του ασφαλούς ενώ εγώ σε συνθήκες καθημερινές κι όχι «εργαστηρίου».
Σε τελική ανάλυση θα πρέπει να ισχύει αυτό που είπε ο ψηλός συντάκτης στο τέλος: πως δηλαδή ο οδηγός της Μ3 θα πρέπει να πήγαινε έτσι είτε επειδή τον είχε πιάσει κόψιμο, είτε επειδή είχε να φάει κανά δυο ημέρες...

Τίποτε καλύτερο δεν έχετε ρε παλικάρια;

Ο Αρχοντας των δρόμων Μήτσος

2 Comments:

  • Πολύ καλί δουλεία !!! Συγχαρητήρια !!! Αν θες να δεις αστεία βίντεο μπορείς να επισκέπτης ://funniestvideoclips.blogspot.com/ όπου εκεί μπορείς να βρεις συλλογές από επιλεγμένα αστεία βίντεο. Απόλαυσε…

    By Blogger Michalis, at Σεπτεμβρίου 03, 2007 3:11 μ.μ.  

  • Read in http://ypexdoras.blogspot.com Σκοπιανοί και Τσάμηδες τρέχουν να δηλώσουν δεσμευμένες ή κατασχημένες περιουσίες τους στο Κτηματολόγιο. Chams, people from Chameria and ex Macedonians seek to register their confiscated land in Land Registry (Ktimatologio). Key words, λέξεις κλειδιά, tagged, tag: Μπακογιάννη, Ντόρα, Ντόρα Μπακογιάννη, Ρωτήστε τη Ντόρα η Νόρα σας απαντάει, Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, Κτηματολόγιο, προθεσμία υποβολής δηλώσεων, Τσάμηδες, Chameria, Chami, Chams, Τσάμηδες, Κατεσχημένες περιουσίες, Θεσπρωτία, Υπουργείο Εξωτερικών, Διεύθυνση Ιστοσελίδας, Διεύθυνση Πληροφορικής, ip, IP προσωπικό δεδομένο, Ν. 3471/2006, Австралиjци, Македониjа, Егеjска Македониjа, Дора Bakoyannis' Министерство Иностранных Дел, Македония, Канада которые бенефицианты недвижимостей даже в центре Афиныы, центре Афиныы, Афиныы, Cadastre, для Европейского суда по правам человека Страсбург, Άγιο Όρος, Μονή Βατοπεδίου, Μονή Βατοπαιδίου, Θεσμική εποπτεία του Αγίου Όρους, Υπουργός Εξωτερικών, hackers, αναγνωσιμότητα του blog σας, google, altavista, hyperlinks, υπερδεσμοί, Oυράνιο Τόξο, Rainbow, Μακεδονία, Μακεδονία του Αιγαίου, κατεσχημένες περιουσίες, μεσεγγύηση, υπό μεσεγγύηση, περιουσίες, προθεσμία, Συμβούλιο της Επικρατείας, εκτελεστή, εκτελεστή διοικητική πράξη, Βασιλίσσης Σοφίας, Ακαδημίας, Αυτοδιοίκητο Τμήμα του Ελληνικού Κράτους, Search Engine Optimization, υπογραφή του e-mail, άδεια διαχείρισης, ελληνική καταγωγή, H IP μου αποτελεί προσωπικό δεδομένο, Vodafone, υποκλοπές, Σκοπιανοί, Σκοπιανοί Αυστραλίας, Σκοπιανοί Καναδά, von Australien, Macedoniaehemaligen Bewohner von Nordgriechenland, Europäische Gerichtshof für Menschenrechte von Straßburg, Corte Europea dei Diritti Umani di Strasburgo, fortunes that have been put by the law under sequestration, Greek origin, partisans of Rainbow, the legal deadlines to apply to the Court for the nullification of the sequestration existing in their estates, enforceable acte, acte executoire, εκτελεστή διοικητική πράξη, Çamëria, Tsamouriá, prefecture of Thesprotia, Albania. Αλβανία, Sarandë, Thyamis river, Νομικός Σύμβουλος του Κράτους

    By Blogger krikris, at Οκτωβρίου 20, 2008 8:34 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home